poniedziałek, 16 maja 2016

Jak tam koty?

Hej!!
Dawno nie było posta , prawda??
No może był , ale nie wiem jak wy ja nie przepadam za postami informacyjnymi.....
Hello , to blog o kotach , nie o informacjach :D
No, co do wcześniejszego posta ,
było w nim kiedy będę wrzucać posty.
Tak myślę, że to zmienię....
Dlaczego??
Ponieważ mam kilka różnych blogów i będę raczej wstawiać posty w innych
dniach na inne blogi ^^.... Taaaaaak , teraz pewnie pomyślicie , że bloga ma się
jednego blablabla i takie tam , no ale sorry , mam różne zainteresowania
i nigdy nie wiem o czym stworzyć bloga , no ale....
Przejdźmy do tego głupiego posta!!
Zrobię chyba nowego , no ale już każdy post na jednym blogu
raz w tygodniu , ale np. Świat Perspektywa Kota - środa,
MyJuliettWorld-niedziela itd.
Więc taki nowy plan wydarzeń : )
Sorki, często zmieniam zdanie XD
Powiem jeszcze tylko , że ten post to kopia posta pisanego na fonie.
No niestety , chwile się publikował, ale się nieopublikował , no i co?
No i to , że piszę go odnowa i już nie mogę wstawić świeżutkiego zdjęcia Pysi , bo
jak? Z kompa zrobię? No niezbyt! A co do tego posta , nieopublokował się , weszłam na kompie , zobaczyłam go w wersji roboczej , a tu : Sam tytuł bez treści....
Ale się wkurzyłam ://
No , ale wszystko gra =*,*=

To tyle....





OBCZAJ ! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz