środa, 6 lipca 2016

Długa Przerwa....Nowe decyzję....

Hej....
Długo nie było postów , prawda?
Wiem , pisałam , że będą często , kilka razy w tygodniu...
Ale jak zwykle ,  coś musiało mi przeszkodzić w blogowaniu na moich kochanych blogach.
Trwał remont , dłuuuuuugi remont , prawie miesiąc!!!
Mimo , że potem zaczęły się WAKACJE byłam w dziwnym nastroju...
Nie miałam ochoty pisać....
Ale , tak myślę. . Może posty nie będą miały ustalonej daty??
Niech będą wstawiane czasami nawet raz w miesiącu , lub co trzy , dwa tygodnie....
Ponieważ po co pisać bzdury , wstawiać jakieś gówna.
Najlepiej , żeby były to posty przemyślane....
Które potrzebują natchnienia , przerwy...
Czegoś nowego!!
To tyle ,
Pamiętajcie wracam za jakiś czas , kiedy będę miała co pisać...
NA KONIEC PAMIĘTAJCIE BY OCENIĆ MOJE ZDJĘCIE W SKALI OD 1-10 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz