środa, 3 lutego 2016

Kot Paczacz , Paczał , Paczałek / 2 /

                                            KIM JEST ŚWIĘTY KOT PACZACZ ?

Cześć, tu znowu ja : Powiedzmy , że mam na imię - Paczacz ! To znowu ja Kot Paczacz ..... Dzisiaj dowiecie się kim jest święty Kot Paczacz ( nie ja ! ) Ten święty po , którym odziedziczyłem nazwę !!

Więc tak , Jest to król kotów Paczaczów no i może też tych zwykłych , tylko , że z ładnymi Paczadłami , które można zatrudnić jako koty Paczacze !
Bóg , Król to dobre określenia ..... Niektórzy uważają , że jest w kosmosie , niektórzy , że na innej planecie , ale ja należę do tych co uważają , że jest w Kocim Raju .

Ten Kot stworzył Paczadła i Paczanie .... Wszystkie Koty Paczadłowe !

Nie wszyscy w niego wierzą .... , jest jak Bóg ludzki , wierzysz , albo nie wierzysz ..... , lecz ja w 100% wierzę!!!!

Są też osoby co uważają , że Święty Kot Paczacz to ja !! Nie wykluczone ...... , może?? Lecz wszyscy wiemy , że go nie widzimy i nie znamy , wszystko jest możliwe!! Teraz czas na zdjęcie Świętego Kota Paczacza !! Podobny do mnie ???? Ach.... xD !!!


Nie traktuj tego Posta na poważnie !! To tylko śmieszne Mity Kota Paczacza !!! ;)

W NASTĘPNYM WPISIE

Dowiecie się TAK NA PRAWDĘ kim jest Kot Paczacz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz