wtorek, 16 lutego 2016

"Pamiętaj , Kotku!" - Piosenka / Przygotowania na Dzień Kota !/

Witajcie , jutro siedemnasty , prawda ?? 17 lutego , Światowy Dzień Kota !! Pomyślałam , że wezmę się w garść i zrobię dokładne przygotowania na tą wspaniałą uroczystość!! Będę ją obchodzić u mnie w domu , dla moich kotów , a wy?
Przygotowałam na razie tylko 4 rzeczy , resztę zrobię później !
Chcecie się dowiedzieć co przygotowałam ?
Proszę bardzo!

1.PLAKAT

Oto plakat przerysowany z internetu , bardzo ładny obrazek  z pięcioma kotami dobry do przerysowania ... Mi chyba nie wyszedł aż tak wspaniale , ale i tak zobaczcie !!

Zdjęcie nie jest zbyt dobrej jakości , ale dlatego , że zrobiłam rysunkowi zdjęcie i nie wyszło zbyt dobrze , ale chyba nie jest tak źle, nie?? 
Jakby co na górze jest napisane " Światowy dzień Kota " , a z boku " 17 lutego 2016  "

2. " FIGURKA "

Tutaj pokażę wam " Figurkę " , jak tak można to nazwać :/ , mam nadzieję! Jest to kociak z okrągłego kartony od rolki papierowej , robi jako figurka . Może komuś z was przyda się ten pomysł?? Można kopiować : )




3. SPIS ŻYCZEŃ

Tutaj macie kartkę z napisanymi życzeniami na Dzień Kota , jest ona dla moich kotów , więc możecie tam znaleźć imię mojego kota - Koleś i drugiego kota , ale nie imię tylko określenie - Mała , ponieważ mój drugi kot jest jeszcze trochę małym kotkiem  i oczywiście dziewczyną : )



Pewnie nie widzicie co jest tu napisane , więc powiem Wam ;D
 " Dziś Dzień Światowy ten Dzień Kota , więc.... Dla Kolesia i dla małej , najpiękniejsze życzenia od rodzinki całej - Dużo zdrowia , szczęścia , pysznej puszki , wy nasze śliczne łakomczuszki !!! Dziś kotki święto mają , niech prezenty już dostają ! "

Przepisałam wszystko , kropka do kropki !! Czas na ostatnią rzecz , tą w , którą włożyłam najwięcej miłości !

4. PIOSENKA : "PAMIĘTAJ , KOTKU!"

Tak , jest to piosenka , jedyna rzecz , której proszę nie kopiować - Prawa autorskie! Spokojnie , nie możecie tylko podszywać się pod twórce piosenki , wszystko inne jest dozwolone : )

Teraz wkleję tekst piosenki :


"PAMIĘTAJ , KOTKU! "

Bycie kotem już nie jest takie proste ! Musisz starać się , żyć jak najmocniej!! Co jesz , pijesz i się bawisz , musisz dbać o swoje wychowanie ... Lecz , nie martw się kotku , nic Ci się nie stanie!!!!

ref . Moew , Moew , dbać o wychowanie!!
Meow , Meow , żyć jak najmocniej !!
Skoczyć z dachu chcesz , tylko postaraj się !!
Meow , Meow , nic Ci się nie stanie!!
Kotku , dbaj o wychowanie !!
Meow , o tak , postaraj się dziś , by , żyć , po prostu żyyyyć !!

Pamiętaj , kocie ... zadawaj się z dobrymi !! Nie podchodź do tych co masz na nich branie! Żeby biegać móc jedz bardzo  dużo , odżywiaj się zdrowo, w brzuszku nie może być pusto!! Zaskacz pełno , całe to podwórko!! I pamiętaj nigdzie się nie zatrzymuj , my w Ciebie wierzymy! Jesteśmy dobrymi!

ref . Moew , Moew , dbać o wychowanie!!
Meow , Meow , żyć jak najmocniej !!
Skoczyć z dachu chcesz , tylko postaraj się !!
Meow , Meow , nic Ci się nie stanie!!
Kotku , dbaj o wychowanie !!
Meow , o tak , postaraj się dziś , by , żyć , po prostu żyyyyć !!

Dziś , cza-sem ty uciekasz , pamiętaj by zawsze być przy naas ! W ten dzień zostaw już smutki , rozpakuj prezenty , rozegraj te nuutki! Bo dziś Kota dzień... ! Światowy, wyjątkowy ! Prezent już gotowy ,  a ty rozumiem byłeś zawsze kotem!!!!!!

ref . Moew , Moew , dbać o wychowanie!!
Meow , Meow , żyć jak najmocniej !!
Skoczyć z dachu chcesz , tylko postaraj się !!
Meow , Meow , nic Ci się nie stanie!!
Kotku , dbaj o wychowanie !!
Meow , o tak , postaraj się dziś , by , żyć , po prostu żyyyyć !!

Końcówka . Meow , Meow , Meow .... Nawet gdy  już mnie nie będzie pamiętaj , postaraj się , wszę-dzie , wie-żę , za-wsze w Cie-bieeee....!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli zrobiłam gdzieś błąd ortograficzny , lub gramatyczny bardzo przepraszam , nie jestem dobra z ortografii zbyt .... :/ Do zobaczenia w następnym wpisie , pa ; )






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz