niedziela, 20 listopada 2016

Pytania do Kociary

Witam serdecznie moich czytelników. Dzisiaj zrobię posta o Asku. Jest to portal społecznościowy do zadawania pytań. Jak chcecie możecie zadawać mi pytania. Chyba po to podaję wam nick ; ) A więc. Jak chcecie dowiedzieć się więcej o dziewczynie ukrytej po drugiej stronie komputera pytajcie ♥ Nie będę robić dużego posta na blogu odpowiadając na wasze pytanie. Wystarczy , że zrobię to właśnie na Asku. Na moim profilu znajdziecie odpowiedzi na różne kocie tajemnice. Kociary - łączcie się!!
Co najważniejsze - nazywam się Pusheenka011 Kliknij to przejdziesz. Co prawda nie jestem przeciw anonimowym pytaniom , ale proszę żebyś zadając mi pytanie ( anonimowe ) podpisał się chociaż swoim imieniem np. Klaudia. Klaudii jest dużo , więc i tak będziesz anonimowy. Wtedy chociaż będę wiedziała z kim mam do czynienia ;3 Zachęcam jednak do zwyczajnych pytań. Wtedy ja też Cię zapytam. Będziemy się wymieniać pytaniami =^.^= Stworzymy własny , niepowtarzalny pamiętnik kociaków. A więc :) Wiecie co robić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz