czwartek, 24 listopada 2016

Z kotkami jest wesoło#1 | POLOWNIK

Witajcie. W tej serii będziemy przedstawiać śmieszne kotki. Filmy , zdjęcia. Czasami trochę przerobione , ale nie zawsze. Nie zawsze będą to moje.W tym przypadku kociak nie jest mój.

Jak dla mnie ten kotek coś sobie upatrzył. To moje spostrzeżenie. Oczywiście nie każdy musi tak to widzieć. Duże oczka i ta 'pozycja' Moje pupile wyglądają tak samo...
Chcesz wziąć udział w komentarzowej dyskusji? Możecie odpowiadać na poniższe pytania. Jak twoja odpowiedź będzie ciekawa pojawi się w edytowanym wpisie!
1. Jakie może być imię tego kota? Propozycje mają się wiązać z tym co robi. Powinny być ciekawe i       rzadko spotykane.
2. Co może być jego celem?  Propozycje mają być śmieszne. Nie takie typu 'mysz'. Mam nadzieję ,
    że nie muszę dalej tłumaczyć ;)

To tyle. Jak macie pomysły - piszcie. Chętnie przyjmę wszystkie. Zapraszam na inne posty z tej serii i innych , papa kociary! =^.^=

1 komentarz:

  1. Świetny blog, tak jak ten przydatny post :) bardzo mi się podoba pozdrawiam i zapraszam do nas : infookotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń